Mine planer i jula

Hei dere! Jeg tenker det er greit å informere dere litt om mine planer for jula, sånn at dere ikke trenger å være bekymret for at jeg ligger deprimert under dyna eller noe når jeg ikke blogger. Jeg er klar over at jeg har vært en dårlig blogger den siste tiden, jeg kjenner det på hele kroppen at det er noe som henger over meg. Det er ingen grunn til det egentlig, annet enn at det har vært så mye eksamen og håndball i det siste, og når jeg først er ferdig med eksamen og har treningsfri så vil jeg bare slappe av og henge med gjengen. Men jeg skal skjerpe meg, jeg lover. Det er ingenting som er bedre enn når jeg er i en skikkelig blogg-flow med masse gode, interessante innlegg som dere responderer positivt på. 

I morrest var jeg på basis- og styrketrening med byåsenjentene, og etter det så pakket jeg meg ferdig for å dra på hytta. Nå sitter jeg trygt plantet på hytta på Røros med mimmi, beste, mamma, pappa og Pernille (og Mia♥). Same procedure as every year. Vi feirer alltid jul på Røros, eller Tufsingdalen for å være presis. Dere som har fulgt meg lenge vet vel det allerede. Vi blir her til 2.juledag, da kjører vi hjem igjen grytidlig om mogenen, fordi jeg skal på håndballtrening, hehh kjempestemning for det i heimen. Den 28 desember drar jeg til Oslo for å spille finale i NM 20 med Byåsen. Så drar jeg hjem igjen den 30 desember og feirer nyttårsaften med mine kjære og nære. Gleder meiii.

T-shirt fra Bikbok

Tights fra Nelly

Playsuit fra Pull&Bear

8 kommentarer

Siste innlegg