JULEFERIE

Heiiii ♥ ♥ ♥

ENDELIG er det juleferie. Hodet har ikke helt skjønt det enda, hvorfor jeg ikke er hjemme (altså på lesesalen), jeg har tross alt vært der mer enn mitt egentlige hjem de siste dagene. Eksamen i dag gikk ikke så veldig bra. Jeg skal verken overdrive eller underdrive, men være realisti… æii fuck realismen, er det noe jeg er lei av så er det realismen og konstruktivismen og det nabolaget der. Men ja dønn serr jeg vet ikke om jeg står engang, hakke peiling liksom. Men det er ingenting jeg kan gjøre med det nå, og det er heller ikke verdens undergang om jeg ikke står. Så jeg har kommet meg over det, og gleder meg heller over at det er juleferie. Endelig kan jeg begynne å stresse over julegaver istedenfor eksamenslesing. 
Må bare dele denne videoen, hahah dere har sikkert sett den på facebook. Men slik følte jeg det klokka halv to i dag, da var jeg faen så ferdig for i år ass.

Hvordan har det gått (går det) med dere??

9 kommentarer
    1. Haha føler med deg! Skole suger.. Neida.
      Hvor er buksene fra forresten? Sykt fine! (digger stilen din)

    2. Yo skjerra 🙂 fredag i dag 🙂 chiller hjemme det bli hardt kamp mellom Frankrike å Norge men håper dere vinner da 😉 kos dg 😏

    3. Synes du e flinke jeg, som greier å kombinere skole, jobb, blogg, trening og venner!! Imponerende i seg selv det. Nyt ferien, og god jul🙏🏽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg