eksamenssnacks

Jeg trenger vel ikke finne på et dikt som forklarer fraværet mitt de siste dagene. Jeg har masse jeg vil blogge om og fortelle dere, men jeg har bare statsvitenskap i hodet. Dette får meg kanskje til å høres ut som en som har stålkontroll, men det er ikke tilfellet. Problemet er bare at jeg er en skikkelig skippertaker (altså dere vet, en sånn som venter helt til siste stund, og sitter med hele pensum i fanget dagen før eksamen 🙂 DIGG ELSKER DET kjempe smart jaddda stjerne i boka og god jul. Så ja de siste dagene før eksamen sitter jeg på Dragvoll og drikker sjokomelken min fra klokka åtte om morran til åtte på kvelden og LESER. Om historie, verdenskriger, ideologier, utenrikspolitikk, innenrikspolitikk, analyser, metoder og masse snacks. 

Men uansett, over til en annen type snacks. I forrige uke tenkte jeg at jeg skulle komme med forslag til litt sunnere eksamenssnacks til dere studenter. Nå har jeg forstått at det var litt vel optimistisk. Så sjæl sitter jeg med både sjokkis og kjeks på lesesalen nå 🙁 Men det er uansett et fint alternativ til godis, enten du er student eller ejj, og enten det er lørdag eller tirsdag.


Det er rett og slett frosne bær og frosset frukt. Jeg elsker frosset mango. Kjøper ferdige poser i frysedisken, skjærer de opp i litt mindre biter så de tines litt og blir enklere å spise. Frosne bringebær er også nyyd, og en annen ting jeg bruker å gjøre er å varme opp blåbær, blande med en dæsj blåbærsyltetøy og enten spise det rent eller blande med vaniljeyoghurt. Det blir som blåbærmixturen nissejenta fikk i blåfjell, hihi ♥ Også granateplet har blitt en kjær venn av meg ↓


 

6 kommentarer
    1. Aww 🙂 elsker dg 😉 don t Think negative 😉 iam in love matholck 😉 is gonna be good 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg