FREDAG & PIZZA

Hei bebbs ♥ Mye eksamenslesing i min hverdag for tiden, men det er heldigvis snart over. I helga blir det kanskje ikke tid til så mye lesing, jeg skal nemlig ut på tur med laget for å spille kamper mot Ålesund og Volda. Så vi kjører i morgen tidlig og komme hjem på søndagskvelden.

I morrest var jeg opp før klokka slo halv seks, og kjørte av gårde mot 3T med Johanna, for en time pulsspinn på morrakvisten. Så dro jeg rett på skolen og satt der med gjengen i noen timer før jeg dro på håndballtrening. Nå sitter jeg endelig hjemme, nydusjet, sliten og gleder meg til å bestille en GIGA pizza for meg selv og se håndballjentene på tven. DIGG. Forresten kjempekoselig at så mange har lagt meg til på snap igjen ♥ Jeg snapper liksom ikke om så veldig mye interessant, men hvis dere har noen tips eller ønsker til hva dere vil se, så skader det ikke å nevne det her! 🙂

Jakke fra Adidas

Bukse/tights fra Nelly

Sko fra Junkyard

Tshirt fra Monki

9 kommentarer
    1. That’s a party without me : D No snap-compatible phone for me! Seriously, girls, I don’t understand what I’ve been doing that wrong. My thoughts are flying rounds in space, yet I don’t distinguish here between your images and real you ☼❄☼❄☼❄☼

    2. Heii du! Er btw en stor fan, og har fulgt med på bloggen din i flere år:)))) MEN skulle bare si at jeg så mystorien din, og at du spiste krokanrull og som en cøliakier av 10+ år myself, vil jeg bare si at krokanrull ikke er glutenfri dessverre:( kan hende du vet det og jeg vil ikke være sånn teit bedreviter, tenkte bare det var greit å si ifra heh! Jeg spiste den selv flere ganger før jeg fant ut av at den fan ikke var glutenfri _teit_

    3. In times of great hunger in Ukraine, you Mr. Evjen, don’t give your heart even for solely licking purposes. SHAME, SHAME, SHAME!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg