Når snapstreaken dør en sakte død :(

Seriøøst snapchat har klikka. Og det klikker for meg. Det er et så innmari teit i-landsproblem at jeg blir flau over meg selv, men det er et real struggle akkurat nå ass. Jeg logget ut av snappen min fordi jeg skulle snappe fra 3T-shop sin konto på jobb før i dag. Og jeg har gjort det flere ganger uten problem, men akkurat nå så skulle det ikke gå an å logge inn på min egen igjen. Det står at passordet ikke stemmer, noe jeg er pretty sure at det gjør, men OK. Så prøver jeg å endre passord da, for å få en vertifiseringskode på enten SMS eller e-post, slik som man alltid gjør når man glemmer passord, skal jo være ganske greit tenker jeg. Men neida telefonnummeret er tydeligvis ikke mitt, og e-postadressen er ikke gyldig. Men det er mitt da, og den er gyldig da sånn enkli 🙂 Så jeg skjønner ikke. Og opp i alt dette stresset, så dør altså alle mine snapstreaker en sakte men sikker død. Jeg har en streak med en person på snart et ååår. Jeeez erre mulig å ha sånn uflaks da gitt. Jeg føler jeg sitter midt oppi slike diva-kriser stadig vekk. Først hacking på instagram og nå snap……… Hvorfor gidder jeg å bli så attached til disse appene?? Det er mer i livet enn sosiale media eller..?

So what’s next? Må jeg virkelig lage meg en helt ny snap? Hvis noen har opplevd det samme eller har noen tips så fyr løs, jeg blir glad for hvert minste lille hjelpende ord. (Og ja jeg har kontaktet snapchat på mail..)

heeeeelp please

9 kommentarer
    1. akkurat det samme har skjedd med meg to ganger før og jeg måtte lage ny snapchat bruker begge gangene – dritirritende!! har aldri logget ut av snapchat etter det for å si det sånn!

    2. Evt få vennene dine til å sende deg masse snapper i mellomtiden, så får du en ekstra dag på å fikse problemet

    3. Yes… despicable! What a poor media for communication!11! Especially, when you consider people loving each other from opposite sides of their beautiful planets. Urge to X-cavate the tunnel to those beaches like in that movie must be ENORMOUS❤

    4. Hello my baby 🙂 trist er ikk god på sånn ting 🙁 bare lage dg en helt ny snapchat å sifra på bloggen ikk glem plzz jeg er noe folk på snap men digger bare din story 😉 kos dg Mathilde holck 🙂

    5. Ja, opplevde akkurat det samme ifjor – kom opp at mail eller mob ikke var rett. Måtte lage ny snap 🙁

    6. Skjedde med meg for to dager siden, men etter en halvtime ca så gikk det heldigvis an å logge inn 🙂 kanskje du også har flaks

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg