SOT og SKAM

Hei babes! Jeg har glemt å annonsere på bloggen at det endelig er desember! Men jeg er sikker på at dere har fått med dere det by now haha. Nå sitter jeg hjemme og spiser rundstykker til frokost mens jeg hører på julemusikk ofc ♥ Om et par timer er det bare å begynne å forberede seg til kamp. Vi spiller kamp i Utleirahallen klokka 16, mot Oppsal, det er bare å ta turen! Etter kampen skal jeg på bursdag til martyparty og feire hennes 19årsdag med squaden. Gledingzz. I går ble en rolig fredagskveld med SOT-burger (takeaway fra SOT på Solsiden, #besteburgern), julebrus og SKAM, med noen av jentene. Herlighet Skam gikk jo fra å være en fjortiskomedie til å bli drama-thriller i går kveld, sååå dere episoden eller? Jesus maria. Nå ble det jo faktisk litt spennende, og stakkars Isakbaby da 🙁 

Her er gårsdagens outfit på bytur med søstersen. Får ikke helt julestemning av disse bildene da, men det skal sies at det faktisk regnet og var helt mørkt på tidspunktet de ble tatt. Kunne jo selvfølgelig redigert inn litt snø og juletrær i bakgrunnen, men så liker jeg ikke å pynte så gæli på sannheten heller. 


Turtleneck fra H&M

Jakke fra Adidas (Adidas store Stockholm)

Bukse fra Bikbok

Sko fra Urban

 

8 kommentarer

Siste innlegg