Jobbjenta

Hei dere! Ble det noen kupp på dere i går? Jeg dro en kjapp tur til byen etter skolen, i fem tiden, når hysteriet hadde roet seg. Og kom hjem med en genser – som ikke var på salg – meg i et nøtteskall. Jaja endte opp med å slå til på Nelly senere på kvelden, når jeg satt på jobb heh.. Jobber jo på Downtown, og i går var det veeldig rolig, sikkert pga været og eksamenstid. Så jeg håper i hvert fall at en av de sju kjolene jeg bestilte, passer da 🙂 

Jeg jobber i kveld også, så nå sitter jeg hjemme hos Hanna med Thea, Johanna og Anna før jeg drar på jobb. Haha må forresten dele noe morsomt som skjedde i natt. Jobben min er å sitte i “coveren” og ta betalt og stemple inn folk. Så skulle jeg gi en av damene i køa stempel, og hun så plutselig livredd ut, pekte på stempleren min og spurte “er det elektrisk støt i den der”. Hahah ja du skjønner, her sitter jeg å gir kundene elektrisk støt. Drømmejobben ass.  


Meg for to timer siden. Nydusja og klar for nattklubb si. Sykt god sjokkis btw, helnøtt anbefales
 

4 kommentarer
    1. Hvilket produkt er det du bruker på brynene dine (og i hvilken farge)? Er ginger selv og sliter med å finne en farge som passer, og som ikke blir for mørk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg