Ei litta videodagbok

Hei igjen! Jeg filmet litt av dagen i går, når jentene kom hjem. Klarte ikke helt å bestemme meg for om jeg skulle lage en liten video av det eller droppe det. Så det endte med at ubesluttsomme meg gjorde en blandings. Dermed ble det noen klipp, men jeg glemte jo helt å filme når vi spiste lunsj og pratet om alt som har skjedd de siste månedene. Vi har mye å prate om til vanlig, så dere kan jo tenke dere nåå. Men jeg legger ut noen klipp av gårsdagen i korte trekk, også for å få dere i litt god gammaldags julestemning. 

5 kommentarer
    1. Såå koselig!
      Har faktisk litt julestemning allerede, så lurte på om du kunne dele ønskelisten din til jul med oss, og gjerne noen gavetips også? Det hadde vært koselig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg