Gjensynsglede!!

Hei dere! I går landet våre kjære aussiegirls på norsk jord, etter tre måneder på et annet kontintent. For dere som ikke helt henger med så har Johanna, Hanna og Louise studert exphil og exfac i Australia den siste tiden. For dere som har følgt meg en stund så vet dere sikkert godt hvem de er. Og ja som sagt så kom de hjem i går! Jeg og jentene kjørte full bil til Værnes før lunsj i går for å møte dem på flyplassen. Det ble et tårevått møte hahah… Ahh som vi hadde savnet hverandre da. Vi er så lite vant til å være borte fra hverandre så lenge. Og da mener jeg at det som regel ikke går mer enn noen dager før vi møtes. Det er sinnsykt herlig å ha de hjemme igjen, selv om det føles ut som tiden har gått utrolig fort. For med dagens Snapchat, Telegram og Facetime har vi snakket sammen hver dag og gjort at distansen mellom oss ikke har føltes så stor.


→ meg, Louise, Thea, Johanna, Lene, Hanna, Trine, Anna og Martine

Etter turen til flyplassen dro vi hjem til Thea og Martine og spiste god lunsj ♥ Og vi spiste i tre timer.

8 kommentarer
    1. Jeg har fulgt bloggen din i mange år, men har aldri hørt om hun Lene, hvem er det?
      Hva betyr exphil og exfac? Hva gjør de andre jentene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg