BLACK FRIDAY

//ad

Som de fleste sikkert har fått med seg så er det black friday i morgen, noe som betyr masse SALG ♥ Jeg vet at en del av leserne mine er treningsentusiaster, så jeg tenkte jeg skulle legge ut noen salgsvarer fra 3T-Shop. Hva er vel bedre enn splitternye, freshe treningsklær?? Utnytt muligheten til å unne deg selv noe fint, eller kanskje du kan se etter julegaver til en venn eller familiemedlem? Klikk her og ta turen innom nettbutikken. Der finner dere godsaker som disse:

Genser på -75 % HER

Min personlige favoritt-tights på 69% rabatt HER (tips: jeg er en typisk medium med lår og rumpe, men xs passer perf i denne. Den er super stretchy og sitter som et skudd ;pp)

Rosa kosegenser på 69% rabatt HER 


 

7 kommentarer
    1. Perfekt body Mathilde holck 🙂 håper du kos dg med gjengen din 🙂 jeg liker videoen din 😉 ha en fin kveld så lenge 😉

    2. ååå de tighstene er så rå!! Hatt lyst på de lenge men var så dyre, så no har eg nettopp bestilt begge to 😀

    3. Hei 🙂 plz believe me 🙁 you are my inspirasjon 😉 don t stop , iam full of power 😉 see you my beautifull flowers 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg