Dagens visdomsord

Hei dere! Etter en lang natt med jobbing på nattklubb var det godt å komme hjem og krype langsomt opp i senga (realitet: ta springfart og dunke hodet i skråtaket). Men det var sinnsykt godt å legge seg til slutt. I morrest våknet jeg av at sola skinte inn vinduene, lukten av ferske rundstykker og lyden av svak julemusikk fra kjøkkenet, ahh finnes det noen bedre måte å våkne på en søndag?? I don’t think so. Etter frokost bestemte jeg meg for å ta med Anna på en spinningtime og litt styrke etterpå. Og det er jeg så glad for at jeg gjorde. Det er så alt for lett å tenke at nejjj det er søndag, det er ikke meningen å trene – og det er forsåvidt sant, det er tross alt hviledag. Men HVOR herlig er det ikke når du faktisk har gjennomført en økt til tross for denne hviledagen? Det er deilig skal jeg si deg. Kvelden er fortsatt ung, så det er ikke for sent enda heller! Og på søndager har jeg litt den tankegangen at “alt er bedre enn ingenting”, så uansett hvor lite eller hvor mye man trener på en slik dag, så er det bedre enn om man ikke hadde trent i det hele tatt. Dagens visdomsord by matholck xD

Nå blir det pinnekjøtt til søndagsmiddag med familien. Julstemningen smyger seg inn på meg nå kjenner jeg. Ha en herlig søndagskveld dere, virkelig kos dere masse!

Jeg lagde forresten en hjemmelaget müsli her forleden dag, som jeg tenkte det kunne vært fint å dele med dere. Hvis det er noen interesse for det, give me a heads up! Her er den med cottagecheese, biola og blåbær.

7 kommentarer
    1. Ja til musli-oppskrift!
      Du spiser så mye godt, gjerne del flere av de tingene! ser sååå godt ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg