Fiskepinner

Hei folkens! Once again er det helg. Jeg har egentlig ikke helt fredagsfølelse, det kan ha noe med at jeg de to siste dagene har spist taco og pizza til middag heh, så kroppen min tror vel det er søndag?.. Det skal sies at det var veggistaco og pitapizza da, så jeg er ikke så gæren som jeg hørtes ut som der. Taco og pizza på en hverdag lizzzm jesus christ ro need. Neida. Så denne fredagskvelden, etter åtte timer på lesesal på Dragvoll (høres sykt nerd ut, er ikke så nerd) så ble det fiskepinner og potetmos med ketchup til medda. De har jo fått glutenfrie fiskepinner på Coop, og det eer så godt da! Jeg smakte det for første gang ever, denne uka, namnam anbefales. Uansett, vi jentene sitter nå og ser The Stream, det er jo i hvert fall et sikkert tegn på fredag. Ha en herlig kveld, så blogges vi! ♥

13 kommentarer

Siste innlegg