Lørdager som denne

Hei folkens! I dag er en sånn dag hvor jeg ikke gjør noe som helst. Jeg har håndballkamp klokka seks, og da blir det bare sånn at jeg ikke gjør noe før på dagen. Derfor liker jeg bedre å ha tidlig kamp på lørdager. I dag har jeg da altså ligget i sofaen og sett serie og spist frokost, hele dagen egentlig. Eller etter at jeg hadde sett ferdig alle episodene av Frikjent sesong 2, som ligger ut på TV2 Sumo, så kjedet jeg meg litt og bestemte meg for å vaske sminkekostene mine. Dæh så kreativ, og guud så spennende da gitt. Men jeg liker å si fra til dere hver gang jeg vasker kostene mine. For det skjer nemlig typ 2 ganger i året, og jeg har en mistanke (eller et lite håp) om at det finnes flere som er like elendige som meg, og da er det bare fair at jeg sier i fra til dere når jeg gjør det så vi kan stå sammen i elendigheten sant. 

Jaja nå begynner det heldigvis å nærme seg kamp!! (Klokka seks i Utleirahallen mot Bækkelaget). Ønsk oss lykke til <3<3<3 Vi blogges

5 kommentarer
    1. Da har jeg fått brev fra barnevernet igjen om innkalling – da ei psykiatrisk sykepleier følger med på meg…..og hun har fått kjennskap til via venner min facebook og blogg: lagertha.blogg.no. Ja, man blir vel mer og mer desperat nå som rettsaken nærmer seg.. Skal bli spennende å høre hva de har å komme med nå. Og det blir jo et meget dårlig omdømme til alle psykiatriske sykepleiere. Hvem vil tørre å snakke med de mer??
      Og de må jo handle raskt da min sønn snart er 18 år…..
      Hva skal de finne på etter han har fylt 18 år? Alle i NAV kan jo sjekke hvor folk jobber så de kan fortsette med å sende anonyme meldinger og å spre rykter om meg, enkelte i NAV har tilgang til kode 6 og 7 saker så man er heller ikke sikker når man lever i skjul. Det bør vise alvorlighetsgraden i det NAV har gjort mot meg!
      Og når vi kommer til møte hos barnevernet så vil de si at det var hyggelig at vi kom og at de til og med er overrasket over det – som om de ikke hadde ventet det og det da ikke ville være dårlig for saken om vi ikke kom. Så føler man at det er totalt bortkastet at man det alvorlig. Men man er jo en dårlig mor, også om man gjør alt rett.
      Latterlig.
      Skulle ikke forundre meg om det er Ribsskog som har sendt melding heller. Det sier noe om hva myndighetene tillater mot foreldre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg