Sunne cookies med tre ingredienser

I går hadde jeg og Anna en skikkelig bakedag. Vi bestemte oss for å fylle opp matlagrene, nå som Donald er presss kan jo hva som helst skje, så det er lurt å forberede seg på det verste. (Neida hehe). Vi lagde knekkebrød, proteinbrød, müsli og cookies, alt helt fra bunnen av. Nå tenkte jeg å vise dere oppskriften vi brukte på sjokoladecookies, inspirert av fitfocuse. Det er en superenkel grunnoppskrift som kan styles med hva som helst.


Det dere trenger er:

2 modne bananer

1 dl havregryn

50 gram mørk sjokolade +(vi brukte også hakkede mandler)

 

Kjør banan og havregryn i en blender til det blir en jevn masse. Rør inn sjokolade, nøtter og/eller andre godsaker og krydder. Fordel dem så store som dere vil. Med denne røra fikk jeg og Anna fire store. La dem stå i ovnen på 200 grader i ca 15 min. Avkjøl på rist. 

Noen som vil prøve?? Del gjerne innlegget videre

6 kommentarer
    1. Hola verden søteste er ikk glemme bloggen din 😉 er ikk nett hele tiden 🙁 men bloggen din er på topp i hjerte mitt 😉 kos dg masse boss lady 🙂 life is beautifull :-*

    2. Da har jeg fått brev fra barnevernet igjen om innkalling – da ei psykiatrisk sykepleier følger med på meg…..og hun har fått kjennskap til via venner min facebook og blogg: lagertha.blogg.no. Ja, man blir vel mer og mer desperat nå som rettsaken nærmer seg.. Skal bli spennende å høre hva de har å komme med nå. Og det blir jo et meget dårlig omdømme til alle psykiatriske sykepleiere. Hvem vil tørre å snakke med de mer??
      Og de må jo handle raskt da min sønn snart er 18 år…..
      Hva skal de finne på etter han har fylt 18 år? Alle i NAV kan jo sjekke hvor folk jobber så de kan fortsette med å sende anonyme meldinger og å spre rykter om meg, enkelte i NAV har tilgang til kode 6 og 7 saker så man er heller ikke sikker når man lever i skjul. Det bør vise alvorlighetsgraden i det NAV har gjort mot meg!
      Jeg lurer på om det er hun Pretorius dama – hun sendte jo sms om at hun og eksmannen lå i samme seng under bryllupet til en av sine sønner..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg