Videoblogg: Treningsprogram

Hei dere! Her kommer en video med et treningsprogram jeg og Anna satte sammen etter Master Mania på 3T, inspirert av treningsguru Funkygine. Det er enkle øvelser som ikke behøver noe utstyr eller manuale vekter, og kan gjøres hvor som helst egentlig. Programmet består i hovedsak av 9 øvelser, vær kreativ og kom på en egen øvelse til slutt hvis du er en av OCD’ene som må ha et rundt tall haha. 

Jeg kjører alltid dette programmet tre ganger etter hverandre. Dere kan velge selv om dere gjør en og en øvelse tre ganger før dere går over til neste, og sier dere ferdig med den øvelsen, eller om dere kjører alle øvelsene en gang og kaller det første runde, så deretter kjører samme på runde to og tre. Det kommer på det samme. 

Håper dere liker videoen! Jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger og del den gjerne videre ♥ 

Klærne jeg har på i videoen er fra 3T-shop. Tights her, str S. Topp her. Sportsbh her
20 kommentarer
    1. Hello 🙂 hello 🙂 waou så flink du er super girl 😉 aldri sett noe jenter som er flink som deg 🙂 that just power 🙂 you now what? Iam in love 😍 forever, delt med engang på facebook med god kommentar 😉 please love me one day:( my heart living in your hand 😉 deam super girl 🙂 see you 😉

    2. Jeg ble så inspirert og fikk så mye motivasjon av videoen din!:) Jeg så den på youtube tidligere idag, så jeg har allerede testet det, og jeg ELSKER det! Kommer definitivt til å gjøre det fremover. Håper virkelig du kan fortsette og blogge mer om trening og kanskje flere treningsvideoer? Blir veldig motivert av deg;)

    3. Så gøy!! Denne må testes ut 🙂 gjerne blogg mer om trening, alltid så motiverende med nye øvelser og tips osv!

    4. Det var da ingen superlett program heller! gleder meg masse til å teste senere i kveld, og GJERNE mer av slike innlegg ja:)

    5. ÅÅÅ så motiverende med sånn video! Håper du kanskje blir inspirert av så mye god tilbakemelding og lager flere slike videoer!! Digger deg! <33

    6. Hello queen 🙂 boom boom boom 🙂 det er sånn hjerte mitt banker for deg 🙂 bare fortell mg hvordan man kan vinner ditt hjerte 🙂 iam so in love 😉 kos deg søta 😉 belieber for life :0

    7. Kjempe bra økt! men var usikker på hvor lange pauser jeg skulle ta mellom hver enkelt øvelse og hver runde? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg