Mine siste innkjøp

I de siste ukene har det blitt litt shopping på meg. Jeg shopper ikke sånn veldig mye til vanlig egentlig, er ikke hver lørdag jeg har tid til å dra til byen for å shoppe, ofte på grunn av kamp eller reising, eller rett og slett fordi netflix og sofakos frister mer på en regntung lørdag. Men de to siste helgene har jeg faktisk vært på shopping to ganger. Først i Åre, og nå på Lørdag i Trondheim. Så jeg tenkte å vise dere mine siste innkjøp.

Kjole fra Zara 349 kr. Jeg kjøpte denne i medium uten å prøve den først, jeg giddet ikke prøveromskøa rett og slett haha. Så da jeg kom hjem syntes jeg den var litt kort (..noen som har den som er enige?) Så jeg dro tilbake i dag og byttet den i large i håp om å få den lengre, men jeg tror ikke det gjorde så mye forskjell egentlig. Det var bare så utrolig fin farge på den at jeg måtte ha den uansett. 

Bukse fra Samsøe, kjøpte den på Høyer 999 kr, i medium. Likte den så godt at jeg tok den på meg med en gang jeg kjøpte den (hahah..) så det er den jeg har på meg på outfiten i innlegget under. 

Slengbukse i fløyel fra Monki, 350 kr, størrelse 38. 

Bomberjakke i silke fra Scotch & Soda, størrelse small, kjøpte den på Hanson i Åre, 1600 kr.

Så handlet jeg selvfølgelig litt sminke på Kicks i Åre. En negllakk fra Opi i fargen Yank My Doodle. Den ultimate høstfargen, love it.


Et øyenbrynskit + øyenbrynspenn fra Anastasia, 250 kr per stykk. De anbefales!

Noe dere likte?

12 kommentarer

Siste innlegg