Funky dag

Hei dere, god fredag!! I natt lå jeg over til Trine (igjen, på grunn av klovnefrykt), selv om jeg måtte forlate henne klokka 05.20 i morrest, for å dra på håndballtrening klokka 06.00. Jadda. Ikke akkurat noe koselig morgenstund 🙁 Etter treningen dro jeg innom skolen for å endelig levere semesteroppgaven. Det er sykt godt å få det av skuldrene. Og etter at det var gjort så dro jeg på 3T med Pernille, for å dokumentere treningsprogrammet jeg har lovt dere. Jeg kunne lagt ut bilde av treningsdagboken min, der vi (Jeg og Anna) har satt opp øvelsene, men vi har noen rare navn på enkelte av øvelsene så det er ikke sikkert alle ville forstått dem. Derfor holder jeg på å jobbe med en treningsvideo, wihoo. 


Klær fra 3T-shop

Btw det er ikke med hang-ups i programmet, så ikke vær redde haha, jeg bare later som på bildet over


Grunnen til at dette på flere måter var en Funky dag, er fordi en: treningsprogrammet jeg spilte inn har vi kalt FUNKY og to: fordi etter treninga dro jeg på City Lade med Katrine, Anna, Lene og Ida og kjøpte oss yoghurtis på Funky Frozen Yoghurt, ahh its the best.
 

5 kommentarer
    1. Heihei, bare lurer på en ting.. Hvor har du satt på vipper i det siste og er du fornøyd?:) skal sette på i Trondheim snart, så hadde vært greit å vite

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg