Why whyy

Har dere fått med dere klovnehysteriet som har blitt en ny trend?? Tydeligvis har noen gærninger fått for seg at det er kult å kle seg ut som drapsklovner og skremme vettet av folk. Det freaker meg helt ut haha. Klovner, liksom hvorfor ødelegge klovner for barna (inkludert meg)?? Jeg skulle gjerne lagt ut bilde og vist dere hvordan de ser ut, men det egner seg bare ikke her altså, de eeer så skumle. I går kveld fikk jeg ikke sove, jeg måtte lukke alle persienner i hele huset og se på Friends i senga i håp om å sovne. Så tikket det inn en varsel på gruppechaten, rett før jeg entret drømmeland, med meldingen “Dem e i Trondheim”, og jeg trodde jeg skulle dø. Sovnet til slutt da, men jesus i kveld sover jeg ikke alene. Anna, Trine, Thea og Martine kommer å holder meg med selskap.. Sleepover ♥

Hva tenker dere om dette klovnefenomenet?

12 kommentarer
    1. De klovnene er altså så jævlige at jeg får ikke sagt det…. Fikk klovnefobi da jeg var liten på et sånt artig show i syden haha (altså sånne snille) og nå blusser den opp for real her…. Det var noen som sa det var en her i boligfeltet mitt i går, og nå tør jeg ikke gå ut…://

    2. Hei, er aldri hørt om det :/ men når du er jesus i hjerte ditt, bor du ikk var redd 🙁 jeg kommer til å dø hvis noe galt kommer i veien ditt 😉 stå på, belieber for life 🙂

    3. Kan ikke si jeg er så redd egt, tenker bare at det er vanlige folk i kostymer som kun vinner på skremsel, så lenge de ikke faktisk gjør noe galt så går det jo bra. Men bærer de rundt på våpen må det jo gjøres noe med. Å gå rundt med kniv er ulovlig. Bare trøst deg med det (det gjør jeg) håper du får sove!

    4. Hei, hva heter filmen dere så på sleepoveren? Den du omtalte som “favoritt filmen din” på snap? Elsker typiske “high school” filmer og virket som den kan plasseres i den kategorien.. Takk på forhånd 😀

    5. Kom over siden kjopjakket.com på Facebook, og så at de har tatt bildet ditt av vennegjengen din der alle har på seg Canada goose, Ahah!

    6. Hei, det er trist det jeg så på vg 🙁 hvorfor må du ikk kjenne som de andre jenter som blogger:0 sophie elise, anna edwin, erica mohn :/ jeg så ikk hvor fin de er en gang. Stå på det kommer en dag 🙂 jeg elsker bloggen din 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg