Høstferie??

Nå har jeg blitt så gammel at jeg ikke har den tradisjonelle høstferien, hvor klassen går på tur og drikker kakao og spiser marie-kjeks siste dagen før ferien. Og man kommer hjem rød i kinnene og venter på middag før man skal på hyttetur med fammen, for så å ha fri resten av uka. Nå er jeg student, og som student så er det liksom ikke slik lenger, trist men sant. Jeg savner de turene med klassen, selv om det kunne ende i at jeg enten tråkket i hundebæsj eller satte meg på en svartsnegle, aw. 

Men saken er at jeg får til å lage meg en høstferie uansett. I neste uke er det nemlig “skriveuke” på universitetet, noe som betyr null forelesninger eller øvinger. Det skal utnyttes som ferie. Så i morgen drar jeg til Åre med jentene mineee jippi jeii. Tilogmed Nora, som studerer i Bodø, og Katrine som går på Folkehøgskole en annen plass i verden, skal være med på den tradisjonelle høstferie-turen vår til Åre. SYKT dårlig av de tre i Australia som nekter å fly til Norden for the weekend ass…. Neida ser den lissom. 


Et lite tilbakeblikk på hets og hat for canada goose i Åre noen år tilbake

Tilbakeblikk på hets og hat når jeg kjøpte meg ny vinterjakke det samme året, som var uten pels, men fikk haters likevel fordi de ikke ville høre på meg aw <3


Tacofredda etter ankomst på hytta er nok en tradisjon som må opprettholdes jah

Har dere høstferie??
 

9 kommentarer

Siste innlegg