Grønn frokost

Hei dere! Dagen i dag består for min del av trening og skole x2. Jeg sto opp klokka halv ni i morrest, etter en relativt dårlig natts søvn bestående av en hel del dogåing og mareritt om vepser under dyna. Så til frokost drakk jeg en knæsjgrønn smoothie av spinat, mandarin, banan, ingefær og mango. Klokka ni dro jeg på 3T med Anna og vi trente det nye styrkeprogrammet vårt “Funky” som vi satte sammen i går, IKKE inspirert av bootcampen med Funkygine i det heele tatt altså. Med andre ord, veldig inspirert. Hvis dere vil, kan jeg legge det ut til dere. Det er veldig greit og man trenger ikke noe annet enn sin egen kropp til å gjennomføre det. 

Etter økta vår dro jeg hjem og spiste en ordentlig frokost og lagde lunsj som jeg tok med meg på skolen, hvor jeg sitter nå. Om en time drar jeg på håndballtrening, og etter det skal jeg rett på “Quiz-kveld” med studentvenner på restauranten Bror i byen, aner ikke hva det innebærer (men jeg lukter takeaway-burger i løpet av kvelden). 

De har begynt å selge ferdigposer med grønn smoothie på butikken. Kan hende de har gjort det lenge, men jeg så det i hvert fall for første gang på Spar. Da er det bare å tilsette appelsinjuice and that’s it. Easypeasy

Dårlig bilde av den gode lunsjen min, fortjener et bilde på bloggen likevell. BFree lefser med philadelphia, kokt skinke, agurk, avokado, egg, tomat og mango ♥♥Mmm♥♥

Dere må ha en strålende dag! 

14 kommentarer

Siste innlegg