Det var søndagsøkta si det

Hei peeps! Jeg nevnte i stad at jeg skulle på boothcamp med Funkygine som en del av Mastermania på 3T denne helgen, og jeg regner med at en del kjenner igjen det navnet eller?? Jeg og Anna er i hvert fall huge fans hahah :)):) Så vi kjørte til 3T med sommerfugler i magen, samma fan om det hølljjregna og nærmet seg minusgrader ute. Og ja forresten, jeg glemte kanskje å si at boothcampen skulle være utendørs haha. Heldigvis for oss lider været i Trondheim av humørsvingninger, så plutselig stoppet det å regne og sola tittet frem, noe som hjalp litt til tross for at vi lå i vått gress og krabbet mesteparten av tiden. Boothcampen var steinhard, men utrolig morsom. Sinnsykt bra trening! 


Victoria, meg, Jørgine (aka Funky), Anna og Anne – storfornøyd og klissblaut etter økta
Aw besties <333;p

Da jeg kom hjem tok jeg meg et velfortjent bad for å få varmen i kroppen. Så ble det proteins i form av sushi (hehe when sushi is life) til lunsj, og nest siste episode av Narcos. Jeg er snaart ferdig med den serien, og jeg gleder meg haha.. Dere må ha en super kveld videre, så blogges vi! 

5 kommentarer

Siste innlegg