gavekort og sushibuffe

Hei dere! I går var jeg i byen med mamma og Pernille for å handle klær til mamma (faktisk). Hun fikk gavekort av oss i bursdagsgave og vi gikk derfor inn for å handle et helt antrekk til henne, noe som var veldig gøy (spesielt når klærne/skoene passer til meg også hehe). Så det var en koselig dag i byen, med lunsj på Bari. 

Etter lunsjen var det egentlig bare å forberede magen på mere mat, for da var det sushidate med jentene som sto for tur. Vi prøvde ut den nye Sabrura på City Syd, og den overrasket positivt, tommel opp for det. Nora er nemlig in town for the weekend, og det måtte feires med sushi og girlsnight. Så etter at alle var stappmette på sushibuffee så dro vi hjem til Anna og kooset oss. Jeg og Martine dro når klokka begynte å nærme seg halv ti, fordi vi jobbet på DT i natt. Så det ble en lang dag, og jeg kom meg ikke i seng før halv fire. Men nå er jeg oppe og går igjen, og skal snart på boothcamp med Funkygine, på Mastermania på 3T – gleder meeeei. 


Ida ♥

Min noris♥

Hvordan har helga deres vært?

8 kommentarer

Siste innlegg