Mere håndball

Hei dere! Da er jeg hjemme igjen etter en fin helg i Stavanger. Det er jo ikke så lenge siden jeg var der sist, på landstreff i sommer, dette var en noe annerledes tur da hehe. Mere håndball denne gangen. For de som lurer så har jeg ikke gått over til Byåsen eller noe sånt, men Utleira samarbeider med Byåsen elite og derfor fikk jeg være med dem på NM20, noe som var veldig artig. Oog vi vant begge kampene våre og er med videre, wihuu. 

Men nå er det søndag og jeg skal slappe av og skyve bort tanken på at jeg burde gjort skole….. Dessuten gjorde jeg den tabben at jeg begynte på Narcos på Netflix (stayyyy away from it). Neida (joda) den er veldig spennende og det at det er en sann historie gjør den mer interessant, men den er jo helt jævlig?? Er bare drap og faenskap hele veien. Og jeg hater Pablo. Så nå kan jeg ikke slutte å se den før han blir tatt for godt, og ja det er noen lange episoder til enda.. Så da blir jeg sittende med det også. Ha en fin og rolig søndagskveld!


 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg