NM20

Hei dere! God morgen, eller for meg føles det som langt ut på ettermiddagen. Jeg var nemlig opp kvart over fem i morges/NATT fordi vi har håndballtrening klokka SEKS. Hahah det eer så tidlig det. Jeg bruker noen ganger å være med på pulsstep eller spinning så tidlig, men å spille håndball midt på natta er noe annet, du må liksom være skjerpa og fokusert til enhver tid. Deilig etterpå da, kommer hjem før mamma og pappa har rukket å dra på jobb. Så lager jeg meg frokost, slenger meg i sofaen og ser serie mens de stresser rundt, det er kanskje ikke helt ok av meg, men de minuttene nyter jeg haha. 

Nå er det ikke lenge til jeg tar turen til flyplassen, jeg skal nemlig spille for Byåsen i NM20 i Stavanger i helga. Vi har to kamper på lørdagen, mot Stavanger og Våg. Så tar vi fly hjem igjen søndag morgen. Så her er meg som prøver å venne meg til blå trøye, håper ingen av lagene er oransje, vil ikke risikere å sentre til dem heh..

Hva skal dere i helga?

11 kommentarer

Siste innlegg