Felles kveldsmat

God morn dere! Nå sitter jeg på sengekanten med et glass appelsinjuice og en skål med frokostblanding, mens jeg hører på radio og blogger. Det var mye som skjedde på en gang haha. Jeg har tenkt meg på skolen for å lese etterpå, føler jeg henger sykt langt etter lol… Spesielt når det kommer til semesteroppgaven, hvis noen av dere har samme studie eller også skal skrive semesteroppgave, fortell meg hvor langt har dere kommet? For jeg har ikke startet så det er jo supert, skjønner ikke hvordan jeg skal rekke dette.

Uansett, over til noe litt koseligere. I går kveld stelte jeg og jentene i stand felles kveldsmat for alle av oss som ikke er utenbys eller utelands. Etter trening kom Anna hjem til meg og vi bakte masse rare artigheter som vi tok med, som blant annet sunne blåbærmuffins (hvis dere vil ha oppskrift så fikser jeg det!) I tillegg hadde vi to forskjellige hjemmelagde syltetøy, boller, rundstykker, sjokolademuffins, egg, frukt og hjemmelagd melkesjokoladekakao mmmm det var så godt som det hørtes ut. Hele gjengen spiste seg stappppings, før vi så Rosenborgkamp på TVen. 


 

9 kommentarer

Siste innlegg