the best remedy

På samme måte som jeg har litt alternativ stil når det gjelder mote, har jeg litt alternativ stil når det gjelder musikk også. Jeg vet ikke om alternativ er det riktige ordet å bruke egentlig, det jeg prøver å si er at jeg liker veldig mye forskjellig, det kommer helt an på humøret mitt der og da. Hvis dere spør vennene mine om musikksmaken min vil de nok riste på hodet og gi uttrykk for det samme kroppsspråket som Frank Ocean på bildet under til venstre. De er nemlig ikke noe særlig fan min favorittkategori som består av artister som kanye west, kendrick lamar, gucci mane og rick ross (spotifyliste her), derfor er de livredde når vi drar på roadtrip hvor jeg som regel kjører, for at jeg skal styre musikken hele veien. Men igjen, så liker jeg det aller meste innen musikk, det eneste jeg sliter litt med er vel heavy metal and that kinda shit. Så jeg har en spilleliste for så og si hvert mood jeg befinner meg i (bare at jeg har litt rare navn på dem). Til vanlig så hører jeg på ROΛDTRIP. Men det er en type musikk jeg er litt forelsket i at the moment, la meg introdusere dere for den chille matholck, og spillelisten flip flops. Det er seriøst balsam for sjela og stressmedisin som du ikke trenger resept på. Bildene under er bilder av noen av artistene og lyrics fra noen av sangene. 


 

7 kommentarer

Siste innlegg