En favoritt i matpakken

Hei og velkommen til mat by matholck ;p I kveld skal jeg introdusere dere for en av mine alltime favorite lunsjer. Det er så enkelt som fylt pitabrød. Det har jo endelig, eller det er en god stund siden nå da, men endelig uansett, kommet glutenfrie pitabrød fra Hatting i butikkene. Og jeg elsker dem. Jeg bruker dem til både pitapizza og fylt pitabrød som jeg skal vise dere nå. Det som er så fint er jo at vi kan fylle det med akkurat det vi vil. Har dere smakt pitabrød med bacon, stekt kantarell og fetaost for eksempel? Det er uansett en annen historie. Den jeg skal vise dere nå er heller pescetarianer-vennlig, til alle mine nesten-veggis-eller-veganer-venner. Så den er altså fylt med det dere ser nedenfor. 


Rømme (både mager kesam og philadelphia light kan brukes), avokado, agurk og røykalaks. Nammmm


Så enkelt, og såå godt. 

Noen som har smakt noe lignende?

11 kommentarer

Siste innlegg