Hva er din største inspirasjon?

Det er liksom et spørsmål man må forberede seg litt på som blogger. For før eller siden vil det spørsmålet dukke opp, enten det er i en spørsmålsrunde eller et intervju. Det vanligste og mest boringe svaret er nok noe sånt som “Jeg finner inspirasjon hos andre bloggere, i motemagasiner og i omgivelsene rundt meg..” blablabla. Det var vel akkurat noe sånt jeg svarte da jeg var med i en utgave av Topp for noen år siden, husker dere det bladet btw?? Haha anyways, hvis de hadde intervjuet meg den dag i dag ville jeg svart noe annet. For uten å måtte tenke meg så veldig godt om, så kommer det naturlig å si at min bestemor aka mimmi er en av mine største inspirasjoner. Ikke bare fordi hun er et fantastisk herlig menneske eller fordi hun fortsatt ser smashing ut etter å ha reist halve jorda rundt og opplevd verden, men hun har en sånn positiv energi og over alt hun gjør, og en sans for mote som jeg elsker. Så hver gang jeg er hjemme hos mimmi og beste kommer jeg hjem med minst en full pose klær. Intet unntak var det da jeg dro hjem til dem og spiste middag etter skolen på torsdag. Jeg må vise dere noen av dem en gang.


Hjemmelaget grønnsakssuppe, bestående av alle verdens grønnsaker most sammen til middag. Veldig veggisvennlig.

♥♥♥

Hva/hvem er deres største inspirasjon?

8 kommentarer

Siste innlegg