Master of Lashes

//Samarbeid

God morgen dere! Nå skal jeg snart på forelesning på ntnu, men før det tenkte jeg å vise dere de splitter nye vippene mine. Nå har jeg hatt en lang periode uten vippeextensions, og jeg tenkte det var på tide å prøve noe nytt. Så denne gangen tok jeg turen bort til Vestre Rosten hos Master of Lashes (←link). Jeg fikk satt på et sett med 3D-volumvipper og jeg synes de ble utrolig fine. Det koster 1400 kr for nytt sett med volum, og 750 kr for refill, sjekk ut facebook siden hennes for produkt -og prisliste. Personlig ønsker jeg meg alltid vippene så naturlig som mulig, noe det er vanskelig å få til haha. Så det blir litt mye når jeg ikke har på noen annen sminke, men det går seg til etterhvert. Neste gang tror jeg at jeg vil prøve singel-vipper for å se hvordan det blir. Liker å teste mulighetene mine da vettu. 

Hva synes dere om vippene?

7 kommentarer

Siste innlegg