nødvendig investering

//samarbeid

Som nybakt student og alt det der så er det noen ting det bare må investeres i. Blant annet en ordentlig ryggsekk. Jeg har alltid brukt 3T-sekk som skolesekk, men etter at jeg begynte en ny epoke i livet mitt, følte jeg det var på tide med noen forandringer. Så da ble jeg lykkelig da jeg fikk tilsendt en sekk fra Junkyard. Den er fra merket Herschel, kult merke synes jeg. Så den er perff til skolesekk, med 19 liter volum og plass til macen i. Link her.

Jeg fikk også tilsendt to andre ting som jeg ellers også ville investert i. En enkel adidas t-shirt (denne er herremodell, og var ikke ment for meg;)) Link her
Og et par adidassko. Gazelle♥♥♥ Link her.

Hva synes dere? 

8 kommentarer
    1. Stilig sekk! Har nesten lik selv, og de er veldig kjekke å ha skolebøker i 🙂 Fine for oss NTNU-studenter vet du 😉
      Det andre var også fint da. Ha en fin søndag, Mathilde 🙂

    2. Hei hei 😃 kult 😉 er ikk noe å si alt er bare perfect 👌 jeg handler fra sparkjøp.no 😂 kos deg 😊

    3. Er det ikke jævlig irriterende at “Barry Jamil” kommenterer hvert jævla innlegg som en besatt stalker?? Jeg ville blitt gærn……
      Kjekt med sekk ja, bruker nesten bare sekk til hverdags selv, men synes du har litt alternativ stil. Er liksom så mye forskjellig, men jaja, du kler det jo da.:-) Ha en fiin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg