c-vitaminer og føflekker

Heyyy people. Da har jeg ligget med forkjølelse i noen dager, det er tirsdag og på tide å bli helt frisk. Jeg har seriøst ikke tålmodighet til forkjølelse, influensa whatever. Jeg har alltid sagt at jeg har bra immunforsvar, men nå er jeg litt skuffa over meg selv. Så jeg popper c-vitaminer og urtemedisiner som Hollywood popper champagneflasker these days. Nå er klokka kvart over ti, noe som betyr at jeg har legetime om et kvarter og bildene under ble tatt for to minutter siden, så jeg fram til noen stressende minutter fra nå. Jeg skal nemlig til legen å sjekke en føflekk. Det er sikkert ikke noe big deal egentlig, men den har endret litt form og farge i det siste, og det er jo noen av faresignalene. Det er veldig enkelt da, legen bare tar noen tester og finner ut om den er frisk, så det burde sikkert flere gjøre :):) Ikke noe farlige greier. Vi blogges senere i dag!

7 kommentarer

Siste innlegg