Ny sveis

Hei folkens! In the moment sitter jeg i en lesesal på NTNU og “studerer”, ja eller blogger da som dere kanskje skjønner. Det er ganske chill da, jeg sitter her med en cola og tre venninner og leser i en bok (som ikke er så chill), men det går bra. Jeg spilte håndballkamp i går kveld, mot Skaun, og vi vant med 22 mål så det var jo greit. Da jeg kom hjem gikk jeg mer eller mindre rett i sengs. Jeg lå en time i senga og så på youtube-videoer da, skal innrømme det. Det er jo sånn når du først starter på en, enten det er en musikkvideo eller sminkevideo, så er du dømt til å bli sittende. Så blir jeg jo litt inspirert da, både av det ene og det andre, noe som ender med at jeg bestiller meg en frisørtime med en gang jeg våkner dagen etter, før klokka slår ni. Så ikke nok med at jeg sitter her i en lesesal på NTNU og studerer, jeg sitter her også med helt kort, krøllete hår.

tshirt fra zara


Hva synes dere om den nye sveisen?

20 kommentarer

Siste innlegg