Gammel outfit

God ettermiddag folkens. For ikke så lenge siden kom jeg inn døra fra Nidarøhallen, vi spiller nemlig cup der i helga, i likhet med en hel del andre håndballag i byen. Vi hadde tre kamper i dag, vant to av dem og tapte den siste. Så i kveld skal jeg, til tross for at det er siste kvelden i fadderuka, chillen med jentene mine. Jeg vet jeg høres ut som verdens kjedeligste person, og faddergruppa mi må tro jeg er retard som aldri er med ute, men akkurat nå tar håndball opp veldig mye av tiden min, og jeg har lært (etter mange år) at alkohol er ikke idrettens beste venn. Dessuten drar tre av bestevenninnene mine til Australia på mandagen og blir der i tre måneder, og derfor er det ingenting jeg heller vil gjøre enn å kose dem ihjel før de drar. Her er en noen dager gammel outfit som ikke er blitt publisert.


Topp fra Bikbok, Skjørt fra Urban Outfitters, jakke fra Adidas

6 kommentarer
    1. hvem er det som skal til australia? hadde vært så gøy å lese om hva de rundt deg skal fremover! vet ikke hvorfor, men synes alltid det er spennende å høre andre fremtidsplaner 😀

    2. Hei ikk dårlig er på soundgarden å drikke litt med god venner håper du få kos deg masse stå på ✌

    3. Hei! Kan du skrive litt om hva de andre i gjengen skal? Skjønner at de vil holde privatlivet skjult, men er veldig interessant å høre hva folk gjør etter videregående for oss som ikke er ferdige enda 🙂 Stor klem

    4. Til neste spørsmålsrunde; har du noen gang slitt med vektmat? Du virker alltid veldig lykkelig og har en fin utstråling, så om ikke, har du noen tips til hvordan å bli lykkeligere og ikke bry seg om en er litt formfull? Jeg sliter nemlig en del med det selv…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg