it’s fridayyy

Hei dere! Er det ikke deilig med fredag?? Ikke bare for oss som faktisk har vært på skolen, men det er bare noe spesielt med fredag. Enten det blir servert taco eller sushi, om du skal på fest eller filmkveld. For meg blir dette nok en håndballhelg, med første kamp allerede i kveld klokka sju. Etter det skal jeg med noen venner på vip-vors på Provincialen, en uteplass i Trondheim. Jeg har flere kamper på lørdagen så det blir ikke noe party på meg, men blir med på vorset for å skvise ut den siste tiden jeg har med jentene mine som skal reise bort fra meg om ikke lenge.. 🙁 

Nå sitter jeg bare foran tven og spiser mat. Jeg så nettopp ferdig The Fall på Netflix, anbefales seerrrrr. Det var dritbra og spennende. Men nå trenger jeg desperat en ny serie (igjen). Ikke en sånn friends, how I met your mother, modern family greie, men noe spennende greier hehe. 

Ha en fin fredagskveld, vi blogges!♥

27 kommentarer

Siste innlegg