Studentlivet

Hei fra en ensom NTNU-student. Neida det står ikke så ille til. Jeg har da fått meg faddergruppe med faddere og andre ensomme studenter, som tilsammen ikke blir så ensomme likevel. Det eneste problemet for meg er at det er så mye håndball. Bare i dag har jeg hatt to treninger, noe som gjorde at volleyballplanene med faddergruppa gikk i dass, og festlighetene på studentersamfunnet likeså. Men jaja jeg sitter her med mine NYGz nå og chiller og prater shit, og det er ikke noe jeg liker mer enn det. Så selv om jeg går glipp av noen fester, så prøver jeg å være med på så mye som mulig, og da spesielt vorspielene med faddergruppa for å få litt venner hehe♥ Men i helga har vi cup, så da blir det ikke så mye rom til festligheter da heller, well well. Jeg tenker bare at jeg trenger ikke å drikke meg dritarita hver kveld for å være ute blant folk liksom, jeg føler russetida var i forrige uke, så jeg er kanskje ikke like gira som de eldre studentene heh, shame on me.


Jakke fra Adidas, topp og shorts fra Urban Outfitters

9 kommentarer

Siste innlegg