Litt innkjøp

Etter jobb i dag var jeg i usedvanlig godt humør, så istedenfor å kjøre rett hjem og sette meg foran sofaen med den nye serien jeg har begynt å se (The Fall på netflix) såå dro jeg på en liten shoppingtur med meg selv. Det var skikkelig avslappende og deilig. Jeg kjøpte en genser, en regnjakke og noen øredobber. Seriøst jeg har en greie for øredobber og hull i ørene. Jeg skulle gjerne hatt begge ørene fulle av hull (vell egentlig nesa og andre steder også, men det får bli i mitt andre liv, hysj), men greia er at jeg gidder ikke å ha øredobbene som frisørene skyter med, fordi jeg synes ikke de er noe fine haha, irriterende å må gå med dem i den perioden før man kan sette i egne. I tillegg er det veldig upraktisk å spille håndall med mye juggel i ørene da. 


Regnjakke fra Bikbok 599 kr


Genser også fra bikbok 149 kr

Øredobber fra Bikbok 99 kr, Vita  60 kr og ringene er fra en gullsmed 70 kr per stykk.

Hva synes dere?

11 kommentarer

Siste innlegg