Min greske vacay

Vi har ankommet Rhodos, og det er utrolig vakkert her! Den perfekte ferieplass for en sånn som meg, som bare vil ligge pal på solsengen (helst i skyggen med tanke på Edward Cullen genet jeg ble født med), på stranden, med en drink i hånden og brusende bølger av saltvann noen meter lenger ned. Nå sitter jeg, som jeg alltid gjør på denne tiden av døgnet i syden, ute på verandaen og blogger. Vi skal snart ute å spise, men jeg skal prøve å finne en desent outfit å ta bilder av før den tid. 


Følte trangen til å starte min greske vacay med en gresk salat til lunsj. Ettersom jeg har en relativt dårlig tone med både tomaten og rødløken, så er jo det ganske imponerende. Eller tomat har jeg faktisk begynt å få litt sansen for – etter et år med frivillig tvangsforing av tomat, i et håp om å en gang like det. Kan vel krysse det av bucket listen min snart. 

Vi blogges, kos dere!

15 kommentarer
    1. Så digg ! Hvor er den buksen på det andre bilde fra ? Der du står med ryggen til ? Håper du koser deg og nyter ferien ! <3 klem

    2. Hola hei igjen jeg bli gal du er utrolig fint baby jeg er så lyst å møte deg å si hei klemme deg Mathilde jeg sverger at jeg er aldri bli forelsket som jeg elsker deg trur på meg jeg ser bare love kos deg masse 😘 true love

    3. Kos deg så masse på Elysium, det er et helt fantastsk hotell! Vil faktisk anbefale å spise middag der hver kveld (om dere har det inkludert) Maten er såå god og de har en god del glutenfritt, om du ikke finner det i buffeten, er det bare å spørre om det, så hjelper de som jobber der deg med en gang, hovedretten er ofte glutenfri, eller kan gjøres om til det! Da sparer man 40 euro i tillegg, siden man slipper å ta taxi inn til rhodos by 🙂 Vil anbefale å dr til den vannparken eller hva det heter, ligger 5 minutter unna hotellet med taxi, går også busser dit! Relativt billig og kjempegøy! men ikke gå barbeint, da bakken er ekstremt varm, om du bruker sokker funker det! Nyyt oppholdet, det gjorde jeg da jeg bodde der tidligere i sommer! Bedre hotell skal du lete lenge etter!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg