Stortrives på seilbåt

Hei sann dere! Nå som stresset har senket seg og humøret er oppe, er jeg virkelig glad jeg kan nyte denne litt annerledes ferien for fullt. Som jeg tidligere har nevnt, eller i alle fall gjort et forsøk på å forklare kort, så bor jeg på en stor, eldgammel seilbåt med mamma, pappa, Pernille, mine to onkler og besteforeldre + noen menn som styrer skuta. Etter at vi tok Hurtigruta til Bodø og tok taxi til båten, lå vi over i båten i Bodø en natt. Det var en veldig koselig by, med noen fine spiseplasser og litt shopping som vi fikk med oss. 

I går var vi innom Kjerringøy før vi dro videre til Skrova, der vi overnattet til i dag, og nå er vi på farten igjen. Bildene under er fra torsdag og fredag. Bildene fra dagen kommer senere.


Jeg må bare si at vannet faktisk er så turkist som det ser ut som, det er ikke redigert slik for at det skal se varmt og godt ut, for varmt er det sannsynligvis ikke. Nå har ikke jeg prøvd å bade i det, men vi er nå et stykke oppi nord. Fargen kommer av stor tetthet med alger i vannet. 


Dette bildet er fra Kjerringøy 

Hva synes dere om bildene?

12 kommentarer

Siste innlegg