Jeg har blitt hacket

Hei dere! Nå trenger jeg virkelig deres hjelp. Som noen av dere allerede har sett, så har jeg blitt hacket på instagram. Det er en eller annen fyr, antagelig på andre siden av jordkloden, som har hacket meg og som nå sletter bildene mine og har byttet passord så jeg ikke kommer meg inn. Jeg har sendt mail til Instagram og gjort det de har bedt meg om, men jeg sitter her likevel midt på natten som et nervevrak i håp om å på en eller måte få den tilbake i god behold. Hvis noen selv har opplevd å blitt hacket på denne måten, eller vet noe som helst om det, så pliiis hjelp meg. Legg igjen en kommentar eller send meg melding på Facebook eller en mail. Takk på forhånd, hilsen en stresset meg.

 

 

8 kommentarer
    1. Hi 🙂 I got hacked few days ago and the hacker changed the password too. So I signed up through my facebook – on my computer (I don’t know how, but probably I have it somehow connected). And then I immediately changed the passwords on Insta and even FB 🙂 Hope it will help you too 🙂

    2. Get your account back via the Instagram help desk. Here is the Link: https://help.instagram.com/contact/740949042640030
      You need to somehow verify that you are the acutall owner of the account, which should be no problem since your instagram account is linked on your other offical accounts.
      How the dude got into your account is another problem which you should look into, since if he did it once, he can do it twice.
      Some methods are
      – He got you phone into his hands, changed the email via your phone (unlikely)
      – You opened a link on your pc and/or downloaded something which was a malicious software(likely) that menas you should reinstall&format your IOS or run a cleaning software
      – He found out your instagram email and you used a simple password which he found out or bruted.(likely) Means you should change all the passwords you used on your instagram account.
      Hope it helps somehow.

    3. søker en erfaren HACKER?
      Hackitexture, en asiatisk basert hacking
      team, med fremragende spor poster i
      vårt felt, leverer misunnelsesverdige tjenester. Vi
      tilbyr følgende tjenester til rimelige
      priser.
      * Slett kriminelle poster hacke
      * Databaser hack
      * Salg av dumper kort av alle slag
      * Untraceable Ip
      * Individuell datamaskiner hacke
      * Nettsteder hack
      * Facebook hack
      * Kontroll enheter eksternt hacke
      * Burner Tall hack
      * verifisert PayPal-kontoer hacke
      * Eventuelle sosiale medier konto hack
      * Android og iPhone Hack
      * Word Press Blogger hack
      * Tekstmelding avskjæring hack
      * E avskjæring hack
      * Øke blog trafikk
      * Skype hack
      * Bankkonti hacke
      * Twitters hack
      * e-postkontoer hacke
      * Grade Endringer hack
      * Nettstedet krasjet hack
      * Serveren krasjet hack
      * Henting av tapte fil / dokumenter
      * Kredittkort hacker
      Vi kan også lære deg å gjøre noen spesifikke hacke deg selv …
       Kontakt oss på [email protected]
         
      MERK: Til alle våre tidligere kunde, henvise andre til oss og få alle to hacking jobbene gjort for deg gratis ..
      vennligst ta kontakt med oss ​​på engelsk, slik at vi lett kan hjelpe deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg