Obsession

I det siste har jeg (med kardashian voice) litterally been falling in love with red lips. Jeg har alltid elsket å bruke sterke farger på leppene, og jeg har egentlig en greie for mørke lepper – det vil si mørk rød, lilla/burgunder og brun. Men akkurat nå er jeg forelsket i en helt lys, men fortsatt spydig, nesten oransje rødfarge. Det er nok fordi det er sommer og tid for friske farger. På bildene under har jeg mikset min egen farge av litt forskjellige produkter, men det er en lebestift jeg er inspirert av, nemlig en fra YSL i fargen Rouge Pur Couture 13. Johanna kjøpte den da vi var i Stockholm. Jeg er også litt obsessed med å ha samme fargen på negllakken som på leppene. Så det vil si jeg har den samme rødfargen på neglene at the moment. 


Jakke fra JD sport, bukse fra Urban Outfitters, sko fra Junkyard


Hva synes dere om fargen, og hva er deres favoritt på leppene?

13 kommentarer

Siste innlegg