En tur innom frisøren

Hei babes! Om et par timer bærer det til flyplassen og videre til Stockholm. Jeg fikk så mange fine tips om ting og tang vi burde få med oss, så takk for det ♥ Jeg tar jo seff med meg kamera og mac, så får vi bare håpe det er bloggmuligheter der. Og ellers i livet mitt såå har jeg gjort noe helt crazy. Jeg våknet opp i går morrest med en helt uforklarlig innskytelse om at jeg ville klippe håret kort. Så jeg ringte frisøren og bestilte time klokka fem. Jeg har hatt langt hår så lenge jeg kan huske, og de siste årene har det gått meg helt ned til rompa, men nå var jeg pisse lei haha. Katrine kom til meg utpå dagen og vi spiste frokost/lunsj, så ble hun med meg til frisøren som personlig assistent og supporter på sidelinja, da håret ble klippet rett av. 

Jeg skal vise dere bilder etterpå, men nå må jeg bare pakke ferdig, så stay tuned (dere kan se en sneakpeak på snap) – vi blogges snart! 

3 kommentarer
    1. Hei baby god tur jeg så deg på snap jeg bli mer å mer forelsket ha en fin søndag 😃😃😃😍😍😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg