Rastløs og spontan

Hei dere! Jeg gjør sykt lite spennende for tiden, så er liksom ikke så mye å blogge om.. Jeg har jo begynt å jobbe og når jeg ikke gjør det så trener jeg eller ser på Orange. Men jeg er en rastløs person og klarer ikke å holde meg i et slikt mønster veldig lenge. Så jeg, Johanna og Louise bestilte oss meget spontant en tur til Stockholm. Vi drar førstkommende søndag og blir der til onsdagen. Jeg trenger litt kule klær som matcher mitt kule sinn, så shopping it is. Det er liksom ikke London eller New York, men Stockholm er da langt i fra ingenting, finnes sikkert noe å kjøpe der og tenker jeg. Hvis noen har noen tips til hva vi kan gjøre, hvor vi kan spise, shoppe eller what so ever, legg gjerne igjen en comment ♥ ♥ ♥

Sko og genser fra Junkyard, bukse og topp fra 3T-Shop

Noen av dere som har vært i Stockholm før?

16 kommentarer
    1. Har vært i Stockholm så utrolig mange ganger og det er en av mine favorittbyer så jeg har noen tips:
      SHOPPING
      Jeg synes den beste shoppingen er i Biblioteksgatan, hvor du finner Sephora, Peak Performance, Michael Kors, Urban Outfitters, Ralph Lauren, Zara (ikke helt i Biblioteksgatan, nærmere Norrmalmstorg) og myyyye mer.
      Anbefaler også kjøpesenterene NK og Gallerian (Foot Locker, Nike, River Island, Hollister + mye mer.)
      Stockholm Quality Outlet er også bra, men skal dere på outlets må dere litt mer ut av byen.
      Drottninggatan har veldig mye bra vintage, i tillegg til Lush, Weekday, Makeup Store osv.
      MAT
      Michelangelo i Gamla Stan har den beste italienske pizzaen i verden. En gang jeg var der kom pizzaen på 5 minutter, det går så utrolig fort og maten er fantastisk. Ikke så dyrt heller.
      Vapiano er kanskje litt mainstream, men maten er god, spesielt pastaen. Hard Rock Café er jo også litt morsomt, gode burgere!
      I Gamla Stan er det også flere kafeer som selger kuleis/softis med hjemmelaget vaffelkjeks som er SÅ GOD. Nam.
      ANNET
      Gröna Lund, tivoliet veldig morsomt! Det er ganske dyrt der så det kan være lurt å kjøpe mat på en dagligvarebutikk og ta med. (Drar dere mandag 27. er dere så heldige å få med dere Marcus og Martinus hehe kødda)
      Skansen er en slags park med gamle hus, søte dyr og sånt. Ikke helt en dyrepark akkurat, men det er ganske koselig der, men kanskje mer for småbarnsfamilier og sånn.
      Dere bør også dra på Kulturhuset ved Sergels torg, på taket er det en veldig fin restaurant, og hvis det er fint vær er det perfekt å ta et glass vin og bare se på utsikten.
      Fjärilshuset er en bygning med både haiakvarium og sommerfuglpark. Det ligger i Haga Park, i Solna, Stockholm. I parken kan man leie segway og kjøre rundt, trene, se på Haga Slott hvor det svenske kronprinsparet Victoria og Daniel bor.
      Ellers er Stockholm en utrolig fin by som er koselig å bare gå rundt i, rett og slett. Håper dere har behov for noen av tipsene da haha, god tur! <3

    2. Var i Stockholm sist sommer, anbefaler virkelig restauranten “Himlen”! Sykt god mat og utsikt over store deler av byen, om dere er ekstra heldige – en unik solnedgang! Kos dere!

    3. Så artig at dere finner på sånne ting 🙂 dette innlegget passet meg bra, reiser faktisk til Stockholm snart selv, så greit med tips 🙂 kos dere masse, da

    4. var i stockholm for litt siden og anbefaler hotellet “story” ekstremt mye! drit kult hotell og veldig sentralt, ligger bare 2 min unna sephora og urban outfitters osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg