Podkast-lytter

Hei babes! Det virker som om noen av dere likte videoen, og det er braa. Det var jo faktisk deres forslag å kjøre en slik video, så det er ikke forgjeves å komme med tips altså, jeg leser alt dere skriver husk! ♥

I dag har jeg vært på jobb og håndballtrening (-for første gang på to måneder) og nå kom nettopp Katrine, fiol og Anna inn døra. En annen ting jeg har gjort de siste dagene er å utforske livet som podkast-lytter. Har dere hørt om podkast? Jeg hadde ikke det før noen dager tilbake, men nå er jeg skikkelig inn i det. Det er jo på en måte en slags lydbok, digg å høre på enten når man rydder rommet eller trener, eller whenever egentlig.

Det er bare to podkaster jeg hører på at the moment da, det er Treningspodden og Tusvik og Tønne

Hvilke podkaster hører dere på?

10 kommentarer

Siste innlegg