Costa del Inderøya

Hei dere! Da er jeg tilbake på Heimdal etter noen herlige dager med roadtrip, hyttetur, bading, soling og grilling på Inderøya. Dere har kanskje sett litt hva vi har holdt på med både på snapchat og bloggen, så det er vel ikke så mye å skrive. Bortsett fra en litt uventet motorstopp med båten (som pappa kjørte utover til hytta og klarte å fikse på fem minutter, så vi fikk prøve igjen), så har ting gått strålende.


 

I går dro fem av oss hjem til Trondheim, pga jobb og litt forskjellig. Så da dro jeg og Johanna, som ikke gidda og dra hjem helt enda, og plukket opp Katrine på togstasjonen, så var det bare oss tre. Vi grillet til middag. Eller det vil si, vi prøvde virkelig, men endte opp med å steke burgerne i panna på kjøkkenet. Ingen Grillkongen Craig blant oss dessverre. 


Nå må jeg skynde meg å dyppe ansiktet i sminke og kroppen i bunad, før det er avslutning med klassen om EN TIME!?!? jesus, hadebra jeg må løpe. Vi blogges!

6 kommentarer
    1. Så kjekt det ser ut! Ser ut som du virkelig koser deg, og nyter livet! 🙂
      Jeg lurte på om du ville lage litt videoblogger til oss? Selvsagt bare om du selv vil, og ikke minst om du har tid. Jeg har hvertfall noen video tips jeg vil dele med deg. Du kan for eksempel lage en video der du viser hvilken apper du har på mobilen, en video der du forteller om ferieplanene dine, en spørsmålsrundevideo, en video der du har samlet litt klipp fra hele sommeren din, eller en video som heter “En dag i mitt liv”. Det er en velidg kjekk video å se, og det gir oss et bedre inntrykk av deg og din hverdag. Det hadde hvertfall vært veldig koselig å følge deg for en dag 🙂
      Ellers må du fortsatt ha en fin dag, og kose deg i sommer. Lag en fin sommer! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg