sunday spa day

Hei babes! Søndag er og forblir den mest behagelige dagen i uka. Det værste som finnes er jo å ha planer på en søndag, ved mindre planene er spa på Britannia da selvfølgelig. Noe som var min plan. Jeg, mamma, mimmi og Pernille tok oss en etterlengtet spa-dag. Etter det spiste vi lunsj i byen, og jeg ble så døsig etter massasjen at jeg holdt på å sovne haha. Jeg rakk akkurat å se litt serie da jeg kom hjem, før forslaget om volleyball og soling kom på gruppechaten. Så da tok det ikke lang tid før vi hadde volleyballturnering på Lianvatnet. 

Så i helga har jeg altså vært på spa, ryddet rommet (som jeg ikke hadde ryddet siden før russetiden) oog vasket sminkekostene mine! Ikke værst. Det gjør jeg alt for sjeldent, så jeg er veldig fornøyd med meg selv når jeg først gjør det. Håper ikke det er bare jeg som vasker dem en gang i året? :):)


 

7 kommentarer
    1. Yeah, Mat, you are so nice… I hope one day Barry will clean brushes for you x) Mine need not cleaning, and I don’t like to spend time on things, which I don’t need. It is better for me to learn something new about… like the difference between the words “thread” and “braid”. Didn’t know, that hair is woven in braids, not threads : D Well, I knew it (one girl told me), but just forgot, so it’s new again… Whatever. “Magic” by Coldplay is a good song volleying notes to me over the net : *

    2. Barry Jamil haha lol. Heaven helps those who help themselves. If you want it, go get it . Thats how life works man.
      Pro-Tip: If thats youre real life name, go change it before you meet her ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg