when life gives you lemons

Hello hello! Endelig fredag, føles ut som uka her har vart en evighet. I tillegg til å ha hatt to skriftlige eksamener, har jeg også vært på besøk hos både legen og tannlegen. Sistnevnte var jeg hos i dag, fordi jeg har så sinnsykt vondt i ei visdomstann som begynner å se dagslys. Og ellers så har jeg fortsatt virusinfeksjon i kroppen etter O store russetid, i tillegg til litt øyekatarr på det ene øye da, jess det er livet. Men bortsett fra det så er hverdagen toppers.

Nå skal jeg bestille meg masse sushi og ta med på verandaen til Ida med noen av jentene, så skal vi på kino og se Et helt halvt år ♥ ♥ ♥



Jeg følte meg egentlig ganske søt da jeg tok skoene fatt og gikk til tannlegen i dag. Jeg kjører jo over alt hele tiden, men det er faktisk undervurdert å gå litt. Så dro jeg innom butikken og kjøpte to sitroner og en kurv med jordbær. Jordbærene er en ting, men hvorfor jeg følte en trang til å kjøpe meg sitroner, er jeg litt usikker på. 

Hva er deres planer for dagen?

7 kommentarer
    1. Du ser så bra ut for tiden! Og; la den jævla tannen gro ut og få den aldeles rakt ut. Livet mitt fikk en ny mening etter jeg fjernet visdomstannen!

    2. Dios que belleza de mujer eres Mathilde. Tanto es tu control sobre qué le daría la espalda al mundo por usted y si eso es poco, solo imagina que la vida es más fácil sin las itos que separan. Creo que cruzaría medio mundo solo para verte a hurtadillas.

    3. Du ser bra ut baby i dag skal på soundgarden i Elverum å drikke litt trist at du skal ikke være med kos deg masse boss lady i love you😎🌷

    4. Lemons? What lemons? What is going on here?.. I more like ORANGES! Though watermelons can be tasty too. And one doesn’t need to chew it much.
      By the way, yesterday I had found that “shr” was not a name for an x86 assembly rotate instruction, but “ror” was. So, ooops, I did it again!

    5. that serious gaze you have on those photos is so damn attractive. Can you raise just one eyebrow at a time?? Its the only thing missing on that last pic.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg