1 down 3 more to go

Da er jeg ferdig med en av fire eksamener, wihuu. Rettslære var egentlig ganske stress, men sykt godt å være ferdig med. Det er sånn med rettslære at det er ingen fasit, du kan tolke og drøfte deg til nesten hva som helst, så lenge du finner en lov for det. Noe som er ganske irriterende enkelte ganger, sånn som nå, når jeg er ferdig med eksamen og hører at de andre har helt andre svar enn meg haha… Well well, ekke no å gjørra med nå sei. 

Etter eksamen dro jeg å trente med Anna og Johanna. Endelig er jeg bittelitt i gang med treningen igjen, er fortsatt livredd for å få tilbakefall og bli syk igjen tho, så det går for det meste i elipse og lett styrke i starten. Senere på kvelden, etter treningen, tok vi med oss Nora, Louise og Katrine og spiste på Graffi Solsiden. Det var koselig, trengte litt kos for å fjerne eksamensstresset fra skuldrene. 


Fine Loui og Nora 

Hvordan har deres eksamener gått hittil?

4 kommentarer

Siste innlegg