Våre russenavn


Har fått en del spørsmål om hva russenavnene til jentene i gjengen ble, så da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne dele det, og legge til en liten bakgrunnshistorie for hvert navn. Jeg var jo prest så jeg døpte jo jentene mine, men hele klassen bidro altså med navnene. De navnene dere savner er idrettsjentene som går 4 år på skolen og derfor bare var “liksomruss” med oss i år, så tar ikke de med. 

Johanna fikk Alkobanken litt fordi faren hennes eier Trondheims største nattklubb, men mest fordi hun brukte det til vår fordel og delte ut i hytt og gevær fra vi var små drittunger som ikke hadde tilgang til slike ulovligheter

Thea fikk Firstprice, noe som ikke beskriver henne i det hele tatt – Noe som også da var poenget. Thea kunne aldri spist noe fra merket til Bunnpris som heter Firstprice, det er nemlig veldig viktig med ordentlig kvalitet på maten til denne frøkna. Så det er altså ikke fordi hun er billig eller noe sånt haha

Martine ble døpt til Top Gear rett og slett fordi hun er en fare for alle i trafikken når hun sitter bak rattet. Ferdig med det

Hanna ble døpt Cèsar Millan, det er han kjente hundehviskeren vi har sett på tv sant. Hun fikk det navnet på grunn av hennes kjærlighet til hunder, og spesielt sin egen hund, som hun lett kan droppe jentekveld for å være med

Louise fikk navnet The Pose, noe som var mest på guttene i klassens initiativ av en eller grunn haha. Loui har nemlig en egen “pose” når hun tar selfies, som vi resten synes er veldig artig da. Vi prøver å lære loui å ha selvironi rundt det da hehe <3<3 

Anna fikk navnet Tunnelen. For de som skjønner det så er det sykt artig. Sier ikke noe mer om det haha

Lene fikk Sex on fire fordi hun hadde et uhell engang, da hun prøvde å være romantisk og ordnet med levende lys en sen aften. Noe som endte i flammer

Trine fikk russenavnet Queen Bitch fordi hun er TIDENES BITCH, neida hun er egentlig snill jeg lover 🙂 Hun står opp for sine meninger og sine nærmeste venner  uansett tid, sted og hvem som måtte lide for det

Katrine fikk en fortjent O.C.D nettopp fordi hun må leve med en rekke generelle tvangstanker everyday. For å overdrive liitt da, så må ting altså være perfekt til enhver tid rundt vår kjære katy

Nora ble døpt “Sjefen” og her var det også guttene som hadde en stor rolle i valget haha. (Sannsynligvis fordi de alltid gjør som hun sier) og fordi hun som regel er den i gjengen som tar sjefsrollen når det trengs

Og jeg fikk navnet Miss nevr gonna happn. Det var det også klassen som fant på, og kommer vel av at jeg ikke er den mest ideelle kjærestejenta og er verdensmester i å friendzone alle drømmeprinsene der ute :/


Hva ble du døpt?

14 kommentarer
    1. “Invader Zim.” Because of that character in TV series of the same name. But I would choose “HL.” Because I never know, when I gonna go : /

    2. Cecar Millan må vel være det værste noen som er glad i hunder kan sammenlignes med. Nå skal jeg ikke starte en krangel her altså, men for å si det mildt så behandler han ikke hunder spesielt bra. Det er nok en veldig god grunn til at showet hans ble kansellert, og har etterforskes for dyremishandling.

    3. Gøye navn! Elsker historiene bak russenavn man får.
      Ble døpt til Barbie siden jeg tydeligvis er litt lik Barbie hahah

    4. Ååh, russetiden altså… Nå er det 4 år siden jeg var russ (holy, ble plutselig gammel) og da ble jeg døpt Ludvig, etter han fra Flåklypa.. haha!

    5. Jeg ble også døpt Sjefen, haha. Mye fordi jeg er formann i russestyret, men og fordi jeg lett tar på meg mange oppgaver og styrer for at ting skal bli gjort.

    6. Blei Lille møll, ikke noen stor historie annet enn at det alltid har vært kallenavnet mitt fordi folk forbinder meg med møll og jeg alltid søker scenelyset.

    7. “And I was named Miss nevr gonna happn. It was also the class that took on, and comes from the fact that I’m not the most ideal lover girl and was world champion in friend zone all dream princes out there: /”
      Is this the correct translation?? haha i cant believe it. I dont want to be the creepy internet guy who says things like “oh my gosh girl those guys are absolutly stupid i would definitely marry you” but damn girl… those guys are absolutly stupid i would definitely marry you hahaha 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg