RT OVER OG UT

Kjære sinnsyke, ustabile, idiotiske, MEST FANTASTISKE RUSSETID, tusen takk for alt!! Jeg kan ikke tro det er over, jeg føler livet mitt er over – over på noen uker, som føltes som noen dager. Det har gått så fort, men likevel rakk jeg å venne meg til og elske den usunne livsstilen vi levde helt ut. Mai 2016 har vært noe av det sykeste jeg har opplevd, en eneste stor fest har det vært. Og det å feire den med så mange fine og nye mennesker, i tillegg til my inner circle of soulsisters selvfølgelig. Det har vært noe helt utenom det vanlige, og noe jeg aldri kommer til å glemme. Åh alle dere som har russetiden i vente, må bare gleeeede seg!! Jeg savner det helt seriøst allerede.








Nå er det back to reality. Fikk et slag i trynet da det var skole i morrest, og eksamen om noen dager. Jeg skal prøve så godt jeg kan å spare opp energi til bloggen oppi alt dette, men akkurat nå – etter en rekke dager på flatfylla – skal jeg innrømme at jeg er litt redusert. Nå skal jeg slappe av litt, spise litt mer pavlova og legge meg under dyna snart. VI BLOGGES ♥

9 kommentarer
    1. whaat enda undervisning? her i nord va siste skoledag for vg3 fredag 13.mai (bare eksamen igjen nu da)

    2. I’ll be unusually honest. My operation progress has been somewhat stalled today : Though I understand, a show must go on, I promised neither that it would be huge everyday, nor that pit stops would never happen on my way… Or did I? A black floor of my den (well, not mine, I rent) needed cleaning…
      Tomorrow I shall move again and make it seem like a Morty’s, Rick’s grandson, daydream ❣ ✽✽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg