Det ekke meg, det er deg

Hei dere! I går var det kåring av russesanger i byen, og Heimdal stakk ikke av med seieren haha.. 🙁 Buhu. Men Thora Storm fikk en velfortjent seier, det må jeg innrømme. Det var uansett en artig kveld, og hadde ikke pappa vekt meg klokka ett i dag, hadde jeg sikkert sovet til nå. Jeg dro en kort tur til byen med Pernille og Elise, mine to småsøstre <3<3 Vi kjøpte oss foundation og yogurtis haha, artig innkjøp. 

Nå er jentene hjemme hos meg for å ta en liten dram før vi drar videre på vors til Chaplins-gutta. Så er det Erik og Kriss i Trondheim Spektrum i kveld, gleeder meg. Det nærmer seg slutten på russetida, så da kjører vi helt ut de siste dagene! 

Ha en fin kveld!

15 kommentarer
    1. Halo, jeg lurte på hva er din mening om den nye serien sweatshop?? hva tenker du om at de som syr klærne våres får 3 kr i timen? Støtter du H&M? Og hva mener du generelt om klesindustrien idag? 🙂

    2. You lost, because you were unlucky having neither my like on the FB voting, nor Ernille’s and other greeks’…
      Next time we m-must try to ban such unlucky days! Like, when one drops one’s pizza hardly, and others drop their children in wrong countries D :

    3. Hei god søndag this is for you on this sunday believe in Your self and you Will be unnstopabble i love you 🌷

    4. Missgrammarnazzi would say, that prepositions were missed in the adverbial modifiers of the two sentences somewhat above… A Sunday error correction day. Whatever. Say “hi!” to your little sisters.

    5. Hello er formen bra ☺ i love you so Much vet ikk hvor lenge det skal gå men husk tre år nå og jeg angre ikk du var absolutt veldig snill 🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg